Opinto-oppaat

Uusi opinto-opas (sisältäen myös opetusohjelmat) lukuvuodelle 2018-2019 sijaitsee osoitteessa https://opas.peppi.utu.fi . Tältä sivustolta löytyvät enää vanhat opinto-oppaat ja opetusohjelmat.

The new study guide (incl. teaching schedules) for academic year 2018-2019 can be found at https://studyguide.utu.fi. This site contains only previous years' guides.

x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2014–2016
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
PYMAB000 Markkinointi sivuaineena KTM, 25 op

Osaamistavoitteet

Markkinointi ja sen osa-alue myynti ovat yrityksen kestävän kilpailukyvyn perusta kaikilla markkinoilla. Markkinointi eli asiakas- ja kumppaniarvon tunnistaminen, mahdollistaminen, luominen ja kommunikointi ovat sekä filosofisella että toimintotasolla strateginen osa yritystoimintaa. Tuote- ja yritysbrändin johtaminen on myös organisaatioille tärkeä kilpailukeino, joka mahdollistaa arvonluonnin paitsi asiakkaille ja muille sidosryhmille tai verkostokumppaneille, myös organisaatiolle itselleen.

Sisältö

KTM-tutkinnossa tehtäviin sivuaineopintoihin ei voi enää sisältyä kaikille yhteisten opintojen jaksoja, kun ne on suoritettu KTK-tutkinnossa. Tämän johdosta KTM-tutkinnon sivuaine koostetaan muista aineen jaksoista huomioiden sivuaineen pakollisuudet.

Opiskelija voi sisällyttää sivuaineeseen syventäviä opintojaksoja suoritettuaan väh. 25 op perus- ja aineopintoja.

avaa kaikki

Markkinointi sivuaineena KTM

Sivuaineen laajuus 25 op. Suoritettava pakolliset ja valinnaiset opinnot. Sivuaineeseen voidaan sisällyttää syventäviä opintojaksoja, mikäli perus- ja aineopintoja on suoritettu vähintään 25 op.
Pakolliset opinnot 12 op
Suoritettava kaikki, mikäli opintojaksoja ei ole suoritettu KTK-tutkinnossa.
Turun kauppakorkeakoulu, Porin yksikkö
Asiantuntijaorg. liiketoimintaosaamisen maist.ohj.
Hyvinvointialan liiketoimintaosaamisen maist.ohj.
Luovan talouden ja johtamisen maist.ohj., Pori
Opintokokonaisuudet