Opinto-oppaat

Uusi opinto-opas (sisältäen myös opetusohjelmat) lukuvuodelle 2018-2019 sijaitsee osoitteessa https://opas.peppi.utu.fi . Tältä sivustolta löytyvät enää vanhat opinto-oppaat ja opetusohjelmat.

The new study guide (incl. teaching schedules) for academic year 2018-2019 can be found at https://studyguide.utu.fi. This site contains only previous years' guides.

x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2013–2014
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
MA033013 MAS2.3/KVS2.3 Markkinatutkimus III 1 op
Vastuutaho
Markkinointi
Vastuuhenkilö
Harri Terho ja Satu-Päivi Kantola

Osaamistavoitteet

Opintojakson kolmannen osan tavoitteena on antaa valmiudet opiskelijalle korkeatasoisen johdolle suunnatun markkinointitutkimusraportin tekemiseen.

Sisältö

Markkinointitutkimuksen III osassa tehdään I & II osioissa käsiteltyjen kokonaisuuksien ja annetun ohjeistuksen perusteella tutkimusraportti.

Toteutustavat

Raportin ohjausta 14 t harjoitusryhmissä (2 vt, IV per., ryhmät 1-4. Kantola ja Terho). Tutkimusraportti (1 op.) tehdään ryhmissä ohjeiden perusteella kevään aikana.

Ilmoittautuminen MAS2.3/KVS2.3 koodille. Toteutus IV-periodissa.

Opetuskieli

suomi

Arviointi ja arviointiperusteet

Numerolla 0-5.
Arvosana perustuu markkinatutkimusraporttiin, joka arvostellaan asteikolla 1–5.

Suositellut suoritusajankohdat

4. vsk IV

Kirjallisuus/Oppimateriaali

  1. Saastamoinen, Kaisa; Olkkonen, Rami, SPSS perusopas markkinatutkijoille. Turku, Turun kauppakorkeakoulu 2012.

Lisätietoja

Opintojakson voivat suorittaa vain markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan pääaineopiskelijat.

Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu

Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
2013–2014
Opintojakso opetusohjelmassa
Opetusohjelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetusohjelmasta.
Toteutustietoja ei ole taltioitu.
Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Opintokokonaisuudet