Uusi opinto-opas (sisältäen myös opetusohjelmat) lukuvuodelle 2018-2019 sijaitsee osoitteessa https://opas.peppi.utu.fi . Tältä sivustolta löytyvät enää vanhat opinto-oppaat ja opetusohjelmat.

The new study guide (incl. teaching schedules) for academic year 2018-2019 can be found at https://studyguide.utu.fi. This site contains only previous years' guides.

x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2016–2018
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
KKEN2019 EN2 Marketing Communication 2 2 op
Person in charge
Helinä Lehmus
Planned organizing times
Period(s) I II III IV
2016–2017 X X
2017–2018 X X X X

Keywords

Common European Framework of Reference for Languages: B2-C1

Learning outcomes

By the end of the course, students are expected to:
- be more aware of recent trends in marketing
- be able to communicate more fluently and accurately in various marketing contexts
-confidently use a wider and more extensive marketing vocabulary
-have developed their knowledge concerning the use and importance of linguistic techniques in marketing

Teaching methods

Teaching method Contact Online
Tutorials 24 h 0 h
Independent work 30 h 0 h

Group 1 I-II
Group 2 III-IV

Modes of study

Option 1
Available for:
  • Degree Programme Students
  • Other Students
  • Doctoral Students
  • Exchange Students
Participation in classroom work
  • In English

Coursework and assignments. Active participation at 80% of the classes is required.

Evaluation

Numeric 0-5.

Recommended year of study

2nd or 3rd year I-II or III-IV

Study materials

To be annnounced later.

Belongs to following study modules

Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Business English, Turku (Englannin kieli ja liikeviestintä)
2017–2018
Teaching
Archived Teaching Schedule. Please refer to current Teaching Shedule.
Implementation details are unavailable.
Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Opintokokonaisuudet